tisdag 19 oktober 2010

Vds vecka 40





En vecka fylld av intensivt eventplanerande inför veckan därpå. Anmälningslänken till Cannesutställningen i Stockholm 14/10 brakade samman. Till slut var vi tvungna att sätta stopp vid 1000 anmälda gäster. Vojne vojne, Tvålpalatser som från början var vår eventlokal blev helt plötsligt för liten... och ingen ny gick att finna. Kvällen den sjunde var jag bjuden till vår medlem Guts and Glorys inflyttningsfest i Malmö (grattis till nya lokaler), men kunde tyvärr inte inte åka ned bland annat därför jag skulle sitta med i panelen på TU:s branschdagar under torsdagen. Mitt pass handlade om Vision & Verklighet för print. På scenen satt jag med fyra vd/säljchefer bla Ricard Robbstål, Henrik Stangel och Anders Sjösten samt TV4s affärsutvecklare Sophie Wachmeister. Innan vårt pass visades en film som elever från Berghs; "Dagstidningen som mediekanal". Filmen (som du kan se på tu.se) är gjord av de tre talangerna: Sofie Norrmén, Desiree Engström och Madelene Hansson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar